Vytisknout stránku
Po nákupu
Informujte se o možnostech placení, naší mobilní zákaznické službě, dodávkách náhradních dílů, reklamacích nebo svém právu na vrácení zboží.
Možnosti placení

V současné době se objednané výrobky hradí platbou na fakturu. Je možné také požádat o zálohovou fakturu či zaslání na dobírku. Více informací k platbám můžete získat na naší zakaznické lince nebo e-mailu, které naleznete na stránce s kontakty.

Záruční a pozáruční servis
Všechny záruční i pozáruční opravy řešíme v centrálním skladě, eventuálně návštěvou servisního technika ve vaší firmě. Tak se dá mnoho problémů vyřešit přímo na místě i po vypršení záruční doby. Kontaktujte nás, rádi Vám podáme informace. Telefonní číslo a e-mailovou adresu naleznete zde.
Náhradní díly
Mnoho součástí podléhajících rychlému opotřebení máme na skladě, ostatní náhradní díly obstaráváme v nejkratší možné lhůtě a rozesíláme je bez prodlení každý všední den. Zde nás můžete kontaktovat.
Vaše právo na vrácení zboží

U firmy KWESTO nakupujete zásadně bez rizika - máte právo na vrácení zboží v prodloužené lhůtě 30 dnů. Pokud si dodaný výrobek nebudete chtít ponechat, informujte nás během 30 dnů od dodání. Zařídíme vrácení výrobku a po přijmutí na sklad vám k vystavené faktuře zašleme odpovídající dobropis.

Jistě budete mít pochopení pro to, že vrácení lze provést pouze tehdy, obdržíme-li zboží bez známek používání, v originálním obalu a v rámci stanovené lhůty.
Toto právo na vrácení zboží se nevztahuje na nákupy mimo rámec nabídky katalogu a zakázkovou výrobu.

Reklamace
Překontrolujte prosím neporušenost zboží při převzetí, jak to ukládá zákon. Zjevné vady nám musí být písemně nahlášeny v průběhu jednoho týdne od převzetí zboží, skryté vady do týdne od jejich odhalení.
Došlo-li k poškození při přepravě, jednejte prosím v souladu s našimi pokyny, které jsou buď přiloženy k dodávce nebo si je můžete vyžádat. V případě dalších dotazů k Vaší reklamaci se laskavě obraťte na náš servisní tým.
Porovnání výrobků