Vytisknout stránku
Po nákupu
Informujte se o možnostech placení, naší mobilní zákaznické službě, dodávkách náhradních dílů, reklamacích nebo svém právu na vrácení zboží.
Možnosti placení
Objednané výrobky můžete okamžitě zaplatit kreditní kartou nebo zvolit dodání na fakturu. Dále můžete požádat o zálohovou fakturu, či zaslání na dobírku. Více informací můžete získat na naší zákaznické lince nebo e-mailu, které naleznete na naší stránce s kontakty.
Záruční a pozáruční servis
Všechny záruční i pozáruční opravy řešíme v centrálním skladě, eventuálně návštěvou servisního technika ve vaší firmě. Tak se dá mnoho problémů vyřešit přímo na místě i po vypršení záruční doby. Kontaktujte nás, rádi Vám podáme informace. Telefonní číslo a e-mailovou adresu naleznete zde.
Náhradní díly
Mnoho součástí podléhajících rychlému opotřebení máme na skladě, ostatní náhradní díly obstaráváme v nejkratší možné lhůtě a rozesíláme je bez prodlení každý všední den. Zde nás můžete kontaktovat.
Vaše právo na vrácení zboží

U firmy KWESTO nakupujete zásadně bez rizika - máte právo na vrácení zboží v prodloužené lhůtě 30 dnů. Pokud si dodaný výrobek nebudete chtít ponechat, informujte nás během 30 dnů od dodání. Zařídíme vrácení výrobku a po přijmutí na sklad vám k vystavené faktuře zašleme odpovídající dobropis.

Jistě budete mít pochopení pro to, že vrácení lze provést pouze tehdy, obdržíme-li zboží bez známek používání, v originálním obalu a v rámci stanovené lhůty.
Toto právo na vrácení zboží se nevztahuje na nákupy mimo rámec nabídky katalogu a zakázkovou výrobu.

Reklamace
Překontrolujte prosím neporušenost zboží při převzetí, jak to ukládá zákon. Zjevné vady nám musí být písemně nahlášeny v průběhu jednoho týdne od převzetí zboží, skryté vady do týdne od jejich odhalení.
Došlo-li k poškození při přepravě, jednejte prosím v souladu s našimi pokyny, které jsou buď přiloženy k dodávce nebo si je můžete vyžádat. V případě dalších dotazů k Vaší reklamaci se laskavě obraťte na náš servisní tým.
Porovnání výrobků