Vytisknout stránku
Integrace
Již několik let se zabýváme elektronickou výměnou obchodních dokumentů s našimi zákazníky. Za tímto účelem jsme vytvořili standardizovaná rozhraní. Připojení na náš systém hospodaření se zbožím má smysl zejména pro zákazníky s vysokým objemem objednávek. Ústředním motivem je při tom zejména transparentní a plně elektronické zobrazení obchodních procesů.
Úspěšně jsme se připojili již i k mnohým systémům E-Procurementu našich zákazníků a k různým trhům.

Momentálně podporujeme následující komunikační protokoly a transakční standardy:

» FTP
» SMTP
» HTTPS
» X.400
» OFTP


V tuto chvíli si s námi můžete vyměňovat následující obchodní dokumenty na bázi XML:

» OpenTrans / ORDER a INVOICE
» XCBL 3.0 / ORDER a INVOICE
» CXML / ORDER a INVOICE
» SAP IDOC's na základě XML
» ORDERS01
» ORDERS02
» ORDERS03
» ORDERS05


Vedle výše zmíněných formátů lze použít i zákaznicky specifické formáty XML.

V případě dotazů je Vám kdykoli k dispozici tým E-Commerce/E-Procurement!
Mluvte s námi: Kontakt
Porovnání výrobků