Vytisknout stránku
Co je sledování zásilky?

Naše dodávky zajišťují různí poskytovatelé logistických služeb. Pokud jsou Vámi objednané výrobky dodávány vybraným poskytovatelem logistických služeb, jako je např. UPS®, se můžete po přihlášení v bodě nabídky "Náhled objednávky", pro danou zakázku v detailní oblasti pod "Sledování zásilky" podívat, v jakém stavu se dané položky nacházejí. Je-li pole "Sledování zásilky" prázdné, daná zásilková služba sledování zásilky nenabízí.

Stav „Převzato“
Vaše expediční údaje byly přijaty zásilkovou službou a převzaty k dalšímu zpracování.
Stav „Expediční doklady byly převzaty“
Zásilková služba převzala Vaši zásilku.
Stav „V expedici“
Dodávka se nachází na cestě k Vám, resp. na uvedenou dodací adresu.
Stav „Zpoždění“
U Vaší dodávky se vyskytlo zpoždění, které může mít různé příčiny. Poskytovatel logistických služeb však zajistí, abyste své zboží obdrželi co nejdříve.

Sledovat zásilku můžete zde.

Porovnání výrobků