Vytisknout stránku

MOJE NÁKUPNÍ POŽADAVKY

Přidání výrobku na list požadavků

List požadavků může využívat každý online zákazník, ať už je zaregistrován nebo objednává jednorázově. Přihlášení zákazníci však mají výhodu, protože sestavený list požadavků se uloží a zůstane k dispozici až do příští návštěvy.

U každé prezentace výrobku v přehledech (seznam nebo galerie) a na stránce s podrobnými informacemi o výrobku se v blízkosti tlačítka „Do košíku“ nachází další odkaz „Přidat k požadavkům“.

Zvolený výrobek vložíte do listu požadavků kliknutím.

V horní části internetové stránky vpravo jsou požadavky stále k dispozici pro přímý výběr.

Ve formuláři požadavků máte dále možnost přidávat další výrobky, například z katalogu, přímým zadáním čísla výrobku.

Používání mých požadavků
Již vyplněný list požadavků lze kliknutím přímo přeměnit na nákupní košík a zahájí se normální proces objednání. Zvláštností listu požadavků oproti nákupnímu košíku je funkce „Zaslat e-mailem“. Vámi vytvořený list požadavků tak můžete zaslat svému nadřízenému, kolegovi nebo sami sobě na připomenutí. Takto vygenerovaný e-mail bude odeslán pod e-mailovou adresou uživatele, který list požadavků vytvořil. Přihlášení zákazníci mohou list požadavků uložit na později a dát mu individuální popis

Porovnání výrobků