Vytisknout stránku
Trvale udržitelný rozvoj se správným marketingovým mixem

Následování multi channel strategie je hlavním úkolem v oblasti marketingu. Díky optimalizaci a rozšíření marketingového mixu, který má za úkol prezentaci podniku a jeho výrobků na trhu, může být sníženo množství papírových reklamních prostředků. Tyto papírové reklamní prostředky navíc pocházejí z ponejvíce certifikovaných trvale udržitelných zdrojů, jsou vyráběny s úsporou energie a expedovány CO2 neutrálně. Tištěné reklamní prostředky jako katalogy jsou centrálním médiem oslovování zákazníků v přímém marketingu. Současně tištěné reklamní prostředky zapříčiňují největší část emisí CO2 v řetězci vytváření hodnot TAKKT. Od roku 2010 proto skupina TAKKT zachycuje všechny emise CO2 (Cradle to Gate) svých tiskovin. Tím byly získány důležité výchozí body pro kontinuální snižování emisí použitím ekologických materiálů a výrobních metod.

Vedle všech těchto ekologických faktorů musí mít samozřejmě stále ještě přednost hlavní nárok v marketingu. Zákazníci jsou v centru zájmu a budou jim individuálně a v souladu s potřebami poskytovány informace, které opravdu potřebují pro organizaci vybavení svých kanceláří. Strategie více značek, kterou skupina TAKKT takt následuje v zásilkovém obchodě B2B, zahrnuje multi channel a web focussed značky.

Marketingový mix:

Katalogový marketing

Online marketing

Tele sales

Field sales

Pro zákazníky, o které se stará customer relationship manager, navíc TAKKT nabízí individuální řešení e-procurementu pro optimalizaci nákupních procesů.


Čistě digitální web focussed značky oslovují především menší podniky a nové zákazníky, kteří mají srovnatelně nižší odběr a orientují se primárně podle ceny výrobků.


Díky stálému dalšímu vývoji marketingového mixu, nepřetržité péči o databáze s adresami a rozšiřování digitálních kanálů je:

 

optimalizována zákaznická reklama

zajištěna vysoká efektivita reklamních prostředků

dále snižován podíl tištěných reklamních prostředků


Výsledkem je vysoká zákaznická spokojenost díky cílenému oslovování a nízké procesní náklady. Efektivní používání reklamních prostředků a jejich výroba šetrná k přírodním zdrojům jsou centrálními parametry pro TAKKT za účelem zajištění trvalého úspěchu obchodního modelu.

PŘEJETE SI NÁHLED OPTIMALIZOVANÝ PRO MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ?

E-shop Kwesto je nyní k dispozici také v nové mobilní verzi, která je pro Vás nadále průběžně vyvíjena.
Vyzkoušet mobilní náhled
Porovnání výrobků